Pandémia COVID-19 sa dotkla našich životov azda po všetkých stránkach. Medzi oblasti, ktoré boli nútené prijať radikálne zmeny, patrí vzdelávanie. Koronakríza ovplyvnila vzdelávanie v 193 krajinách sveta a zasiahla až 1,6 miliardy študentov a zamestnancov. Ako najúčinnejšou odpoveďou na sociálny dištanc počas vzdelávania žiakov aj zamestnancov firiem sa zdá byť kombinované vzdelávanie. Vzdelávanie spájajúce to najlepšie z face-to-face komunikácie a online možností so snahou priniesť ešte lepšie výsledky.
Práve tu sa ukázalo, že vzdelávacie online aktivity zásadne ovplyvnili offline priestory, v ktorých sme boli zvyknutí získavať nové vedomosti. Keďže je to pre nás všetkých nové, prišiel ten správny čas poučiť sa z toho, čo funguje a čo nefunguje pri vytváraní prostredia na kombinované vzdelávanie. Ktoré faktory sú kľúčové pre to, aby nový spôsob získavania vedomostí a schopností prinášal želané výsledky?